dissabte, 26 d’abril del 2008

Estel d'Orient


Bé, com veieu m'ho he pres amb ganes...

La meva història
Si no recordo malament aquest va ser el segon bloc que vaig fer en aquell intensiu d'estiu al que em vaig apuntar.

La història del bloc
Si no recordo malament aquest va ser el segon bloc que vaig fer en aquell intensiu d'estiu al que em vaig apuntar.

Breu descripció de la tècnica
Per a realitzar aquest bloc no s'utilitzen papers.
Cal fer el patró de les peces en un material dur, nosaltres ho vàrem fer en paper d'acetat, per tal de poder perfilar les formes sobre els teixits, un cop triats.
En el cas de l'estel cal fer només 2 patrons o plantilles:
  • El cuadrat central
  • Un triangle isòsceles amb la base més gran igual que l'aresta del quadrat central

Els teixits han de ser tres de diferents més un quart que es correpon al mateix teixit de la base que s'hagi decidit utilitzar per a tots els blocs. Cal triar:

  • un teixit fosc per al quadrat central
  • un teixt clar però lluminos per als quatre triangles que l'envoltaran
  • un teixit novament fosc per a les 8 puntes de l'estel